tastethis

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Louise - 28 juni 2011 01:25

Jag har haft en underbar dag, och då menar jag verkligen underbar.. Först sov jag länge, sen gick jag upp, gjorde nudlar till lunch och sen la mig i solen. Efter typ en halvtimme hade jag fått bikinirand, omg.. sen åkte jag och mötte upp Fredrika, Jessica, Fegge, Elliot, Jesper och Erik i Ekholmen. Vi drog vidare till Slussen i Hackefors. Var där och chillade, badade (inte jag dock) och solade. Sen kom även Niklas, Stoffe, Jesper och Marcus. Vi var ett helt gäng ett tag faktiskt!


Framåt 6 tiden drog jag och Fredrika hem till henne, sen hem till mig där jag duschade och fixade mig. Sen mötte vi upp Jessica i Ekhomen, men lika snabbt drog hon till stan för att fixa lite. Jag och Fredrika drog en pizza i Ekholmen barre. Sen kom några av dudes'en och vi fortsatte till slussen. Kom massor folk. Jag drog till stan för att hämta Jessica sen. Ytterliggare lite chill vid slussen. Fyfan vad gött folk och härlig kväll. Hemma nu och ska sova, blir finfint väder imorgon och jag ska hänga med folket i slussen. GAAAH! NAJS. Puss på er!


Jesper i trädet för att hämta en pinne till gungan.. hehe



Fegge ser orolig ut huh? ;)Fina Fedde & jag

Jessica fixar gunganFredrika och JesperJessica nära på att putta i Fedde..Här puttar Jessica i Jesper - som har kläder!Fina flickan Fredrika!! =DHahaha asså snyggFredrika hoppar från bron!  Fega killar ja? Elliot & Jocke 

Av Louise - 28 juni 2011 00:35

Fan vad vi människor ljuger. Vi ger oss in i en labyrint av lögner och tillslut kan vi inte ta oss ut. Vi har stängt alla utvägar, för vi har ljugit om precis allt. Man kan helt enkelt inte ljuga. Så som pappa sa när jag var liten: Sanningen kommer alltid ikapp en. That's true. Jag tror det har satt sig i mig, för jag ljuger sällan. Eller, jag ljuger sällan för mina vänner. Små vita lögner som inte skadar någon kan vara okej. Men jag absolut hatar att få reda på att någon har ljugit för mig. Jag ser det som det största sveket någonsin! It's not okay.. så kära läsare, ljug inte. För sanningen kommer alltid fram.

Ovido - Quiz & Flashcards