tastethis

Alla inlägg den 1 juli 2011

Av Louise - 1 juli 2011 23:42

Hey guys. Hemma från John nu. Vi drog med oss Johanna också och de kom massor folk till John. Blev lite altanhäng, dansande och bara allmänt chillande. Sen fick jag ju för mig att laga mat också (som alltid, jag är typ som en mamma haha) så då blev de lite nudlar på kvällskvisten..


Nu är jag hemma och fixar de sista för imorgon. Vi ska ju åka ganska tidigt imorgonbitti, men vårt flyg går inte förrän på eftermiddagen från Arlanda. Jag är faktiskt ganska pepp nu. Dock kommer jag sakna vännerna jättemycket. Hoppas ni får en jättebra vecka här hemma i Sverige. Pussar på er!!!!



Lagom pepp! Santorini, here I come!

Av Louise - 1 juli 2011 18:49

Hej på er! Jag är nu hemkommen från staden. Drog till stan och tog en fika med (saknade) Magda & Jessica. Fina brudar! Nu ska jag packa lite snabbt hade jag tänkt och sen ska vi åka till John där även Jesper befinner sig. Blir nog trevligt, men inte alltför sent för min del då jag ska åka ganska skapligt imorgon. Ha det bäst, puss!



Älskar att jag ser ut som typ Musse Pigg på den här bilden! Eller hur Johanna?  

-

Av Louise - 1 juli 2011 13:46



I would have given you all of my heart 

  
But there's someone who's torn it apart 

Av Louise - 1 juli 2011 12:51

Hejsan! Idag är jag riktigt trött. Var en nice kväll igår, även om det inte riktigt blev som vi hade tänkt oss. Skjutsade hem Jess på moppen för någon timme sen och nu sitter jag här hemma i köket och har precis käkat lite mat. Nyss kom syrran hem också och tjatar om Grekland (hon älskar att åka utomlands) men jag har inte ens fattat att vi åker imorgon?! Känns inte som så. 


 

Haha bitch-pose! Skulle ta en bild och så sa min syster något, hehe.. =D

Ovido - Quiz & Flashcards