tastethis

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av Louise - 11 juli 2011 23:48

Hej på er.

 

Nu är jag hemma efter en fin kväll hemma hos Astrid. Det började med att jag, Astrid, Tilda, Agnes och Olle kollade när Astrid öppnade lite paket och så. Sedan blev det mat och då åkte Olle. Efter maten droppade även Carro in. Vi åt lite godis, tog bilder och snackade mycket. Sen när alla tjejerna en efter en åkte, så var det bara jag och Astrid kvar. Hon bad om att få åka en tur med moppen, javisst sa jag, men då måste du ha någon slags hjälm. Hon går ner i källaren och kommer tillbaka med skidhjälm + skidglasögon, hahaha, fy vad ful hon var! Här kommer lite bilder, som Tilda har tagit.


Visst är hon snygg, min vän? 100 % normal också. Eller ne va?

Min fina Astrid och jag ♥Olivia och AstridGodis + händerHjärtögon! Haha, nej men fy vilken ful bild på mig.Tilda & AstridTilda & Astrid igen, sötisar!

Av Louise - 11 juli 2011 11:10

Godmorgon! Vet ni vad? Jag hade totalt glömt bort en grej. (Jag som i vanliga fall har en sån jävla ordning på saker och ting, kontrollfreak). Det var så att min härliga vän Astrid bjöd in mig till hennes konfirmationsfest för ett tag sedan, innan hon åkte bort i 3 veckor. Straxt efter att hon skickat inbjudan via sms, så gick min mobil typ sönder. Vilket innebar att jag stod där utan inbjudan och Astrid va borta!! Hon kom hem häromdagen nu och påminde mig nyss, så nu vet jag alltså, det är ikväll. Haha. Eftersom jag lovat to be there, så ska det nog gå att fixa! ♥

Fin bild va?  Japp hon är knäpp, men jag älskar henne ändå!

Ovido - Quiz & Flashcards