tastethis

Alla inlägg den 27 juli 2011

Av Louise - 27 juli 2011 22:52

Det blev en jättegod middag och även lite motion i form av en cykeltur på några kilometer. Nu är jag hemma och försöker kyla ner mitt rum.. har suttit och läst lite om allt sjuka i Norge och jag blir bara mer och mer skrämd. Skrämd över att det här faktiskt händer och skrämd över folks tankar och åsikter. Att någon som gör så här har psykiska problem är ju uppenbart, (för vem fan kan döda 100 pers utan att blinka?) och om det beror på politik vet i fan.. visst kan man ha politiska åsikter, men som sagt, ingen människa gör såhär, ENBART pga politik. Vill iallafall skänka några tankar till alla i Norge, kan inte ens tänka mig hur det känns


För att återgå till lite lättsammare saker så tänker jag lägga mig i sängen med ostbågar och läsk nu och kolla på Pretty Little Liars. (Bästa serien ever!!!) Godnatt!

     

Av Louise - 27 juli 2011 19:14

Hej! Jag är nog världens sämsta bloggare, jag vet det. Men dagarna är korta och nätterna är ännu kortare, herregud. Nu är jag iallafall hemma, och planerar att sova hemma inatt också, gud vad skönt. Det var länge sen känns det som? Haha, ett par dagar iallafall. Skulle egentligen hängt med mina vänner på någon grillkväll, men helt ärligt så orkar jag inte det. Blir att cykla och äta ute på restaurang med mina föräldrar istället! Har inte träffat dom mycket alls, så det blir säkert mysigt.


Imorgon ska jag jobba i Gamla Linköping, det var också ett tag sedan så det blir najs! Sen på kvällen blir det nog fiesta, oooh I like it. Lever verkligen livet just nu med mina älskade vänner. Dom är så jävla bäst!!! Ni anar verkligen inte. Finns inga som man kan ha så kul med och samtidigt va sig själv till 100%. Speciellt Jessica, Maja & Fedde. NI ÄR AWESOME! ♥


 Bild från idag när vi va och bada i slussen. (Jag va mobilvaktare!)

Av Louise - 27 juli 2011 14:45

Hej på er! Sitter i Majas kök just nu och har nyss ätit nudlar med henne. Mycket gött! Kom förresten precis hit, sov hos M inatt.. japp, åkte dit igårkväll och vi såg på film och lite, sen drog jag precis hit. Har mina grejer och allt här, så ska ta en dusch nu, sen får vi se vad som händer. Ryktas om att det är massor folk i Slussen och badar som vill att vi ska komma dit, vi kanske drar dit. Vi hörs!

Min fina vän Astrid som åker idag och jag får inte träffa henne på cirkus två veckor.. kul. Ha det bäst gumman, älskar dig :)

Ovido - Quiz & Flashcards