tastethis

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av Louise - 21 juli 2011 21:42

Jag är så himla glad att jag gjorde den här resan till Göteborg med Astrid. Jag har haft så himla roligt!! Allvarligt talat. Träffat så himla mycket fint folk. Måste berätta en kul grej. 


Var på Gothia discot häromdagen, det var ganska ok. Förutom fjortisar klädda som horor och 40+ grader. Träffade iallafall en kille där (hehe... en...) och vi bytte nummer. Smsade lite. Dagen efter när vi åt frukost på hotellet tyckte jag att jag såg honom, då smsade jag och frågade vilket hotell han bodde på. Det visade sig att vi bodde på samma jävla hotell av alla som finns i Göteborg! Det var minst 3000 pers på discot och jag träffade just en av dom från mitt hotell. Hihi. Hängde lite tillsammans på hotellet också barre!


Nu är jag hemma igen och det är skönt. Imorgon blir det häng med mina finfina vänner, speciellt F som jag har saknat något helt sjukt. Känns som om det var åratal sedan. Ska slänga på några avsnitt av Pretty Little Liars, lägga mig i sängen och njuta av min mobils sällskap ♥



Astrid och jag innan Gothia discot igårkväll. Sminket och frisyren var bara att glömma efter en timme inne på det 40 gradiga dansgolvet, men vi ba kööörde.

Av Louise - 21 juli 2011 21:02

HÄR KOMMER SVAREN PÅ FRÅGESTUNDEN!
 

- Vilken skola går du på?

Jag går på Nya Munken (konstigt namn, jag vet) i Linköping, som är en friskola. 
 

- Har du nån pojkvän? 

Hmm.. just nu skulle jag väl svara nej. Men fråga igen om några veckor så får vi se!
 

- Vem är din bästa vän?

Min bästavän är nog mig själv. Jag har lärt mig att kommer man inte överens med sig själv så går allt åt helvete, så jag försöker hålla sams med hjärta & hjärna. Men om jag skulle vara tvungen att välja en person blir det nog Astrid!
 

- Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Du får bara välja en sak!

Oj.. gud vad svårt. Försöker tänka logiskt här, men det verkar omöjligt. Är det knäppt att ta med sig en kompis? För det skulle jag nog göra. Är man två blir allting alltid mycket bättre och roligare.
 

- Har du träffat några nya människor på senaste tiden? som du gärna skulle vilja lära känna bättre? vilka i så fall?:)

OM jag har!! Dels på Gothia nurå, har jag träffat Tobias, Larsan, Rådjursögonen, Josefina, Stella, och säkert massor fler! Innan dess träffade jag på Tilda, Agnes, Victor och André. Så ja, det har jag verkligen gjort!!


- Besöksrekord?:)
Mitt besöksrekord på den här bloggen ligger på runt 70 på en dag och 300 på en månad. Dock har jag ju inte haft den här bloggen så länge så det var mer innan dess!

- Hur länge har du bloggat?
Oj! Vad svårt. Jag har faktiskt inte riktigt koll på det, men det är ett bra tag. Har ju haft blogg på devote, blogg.se, wordpress och nu här på bloggplatsen så det är ju ett tag.. skulle tippa på ungefär 3 år, om inte mer? Med vissa uppehåll då alltså. 

- Vad fick dig att börja blogga?
Hm.. att jag gillar att skriva tror jag. Jag gillar att skriva av mig saker. Berätta för någon. Eller några. Jag tror att fotointresset hade lite med saken att göra också, trots att det inte är lika stort. Men vad är en blogg utan bilder? 


- Om du fick åka till en öde ö och fick bara ta med dig 2 saker vad skulle det vara då?? :) 
Oh, två saker? Då skulle det nog vara en kniv och en polare. Kniven för att skydda sig mot eventuella hot och skaffa mat och polarn för att ha kul! 

- Din favorit låt ? :) 
Har nog ingen favoritlåt direkt.. jag tröttnar och byter så himla ofta! Men för att svara på din fråga så är min favoritlåt just nu "You & me - Lifehouse"  Något som är lite mer bestående är min favoritartist, Avril Lavigne.

- Vem är din bäste manlige vän? 
Min bäste manlige vän.. oj. Jag har ett par stycken i klassen, framförallt Hampus då och sen är jag även rätt bra vän med Jimmy även om jag inte referar till honom som "man". Hannes är också en cool lirare. Haha, hoppas det duger!

- Hur många har du legat med? 
Av personliga skäl är detta en fråga som jag har valt att inte svara på.

- Hääääääj lousie hur mår du?????:))))) 
Haha, hej Johanna! Jag mår faktiskt riktigt på topp just nu, dock är jag lite trött efter resan.

- Vill du leka? (a) 
Haha, ja Hannes, jag vill gärna leka med dig. Time & place? 

- Nämn någon som du tycker har snygga kläder?:) 
Snygga kläder? Det finns ju en heeel del. Men Kenza är grymt välklädd tycker jag, men det är inte lätt att bära upp alla hennes outfits. Ska man snacka killar så tycker jag faktiskt att Andreas Wijk är en fin fena. Sen har jag massor av kompisar som klär sig underbart, men för allas förståelse så väljer jag ovanstående.

Detta blev alltså svaren på alla frågor jag har fått in! Riktigt kul att svara på måste jag säga. Hoppas ni har fått reda på lite mer om mig nu. Det jag tyckte var lite intressant, är att ingen frågade något om Gothia. Men jag kan lova er ett par smaskiga detaljer från Götet, men inte allt. Hihi. 

Ovido - Quiz & Flashcards