tastethis

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Louise - 13 juli 2011 20:12

Tjena! Har hunnit med en sväng ner till stan tillsammans med Maja och Jess nu och käkade lite på subway. Nu är vi med Elliot och Eric också. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, det återstår att se!


Imorgon ska jag rida hemma hos min moster på förmiddagen, det blir säkert kul! Sen vet jag inte riktigt vad som händer. Iallafall, uppdateringen kommer att bli lite seg, men det är ju sommar så what the hell. 


Elliot och jag!  



Av Louise - 13 juli 2011 14:51

Hejhej hemskt mycket hej!


Jag vaknade typ nyss.. usch. Haha, hade satt klockan typ vid 11 och meningen var att jag baaara skulle ligga och dra mig lite till i sängen. Det blev visst lite längre än vad jag hade tänkt. Klockan är ju snart 3, herregud.


Idag ska jag förmodligen hänga med mina girls Maja och Jess igen. Blir säkert kanon. Mina föräldrar kommer hem snart om några timmar så jag tänkte vara en duktig flicka och diska och städa innan det. Vi får höras senare, puss :)


Bild tagen i förrgårkväll hemma hos Astrid

Ovido - Quiz & Flashcards