tastethis

Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Louise - 31 juli 2011 21:09

Lägger mig i sängen med en bra filmrulle och lite popcorn. Låter supermysigt enligt mig, kände att jag behövde lite egentid ikväll. Awesome! 


Imorgon ska jag hänga med denna skitungen! Hon har ju bara varit borta över helgen, men ändå har jag saknat henne lite.. hehe

Av Louise - 31 juli 2011 15:23

Jag vet inte om ni har märkt det, men jag är väldigt bra på att göra er nyfikna! Jag skriver sällan hela sanningar, men jag skriver alltid något som gör att ni får tänka lite. Vissa kanske kan lista ut det mesta, men andra kan det nog vara jobbigt för. Kan ju inte direkt säga att jag manipulerar er, men något åt det hållet! ;)


Busigt va? Ja men vad kan jag säga.. jag gillar att ha mina små hemligheter! 

Av Louise - 31 juli 2011 12:11

Du tycker om underhålla andra, så i dag kan du visst få utlopp för clownen inom dig. Ska man utnämna en vinnare i kärlek så kan just du vara segraren. Din popularitet bland det motsatta könet bara ökar. Goda råd är dyra men se till att de inte kostar dig mer än vad du kan betala. En person i din närhet försöker framstå som smartare och lura av dig och andra pengar. Se upp!

Dorothy Parker -Tag mig eller gå ifrån mig, eller som det i regel blir, bådadera..

Av Louise - 31 juli 2011 11:59

Nae.. jag är trött. Jag orkar inte. Måste städa mitt rum, när det för en gångs skull är fint väder. Älskar livet!!!! Eller. Och den här bilden är för gammal för att ens läggas ut, men skitsamma. Ne, ska kila ut och möta Joel & Anton, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards