tastethis

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Louise - 12 juli 2011 19:12

Hejsan! Sitter hemma hos mig just nu och kollar på film med maja & jess.. trevligt! Har hunnit med rätt mycket idag, träffade Hampus en stund också.. mm. Åt tacos hos Magda förut också, gott! Nu sitter vi här med godis och jag med ostbågar såklart. Mamma och pappa är på landet och Cissi är ute och äter med Marcus. Så det är lugnt och skönt hemma. Men vi hörs senare, pussar!

 

Söta va? ;)

Cp

Av Louise - 12 juli 2011 12:56


Magda & Jessica


Ska hänga med dom här cp'na ikväll! ♥ Blir säkert jättebra. Tacos och grejer, senare  kanske träffa lite folk. Men nu ska jag duscha, äta lite och sen åka mot Gamla Linköping. Puss, ha de bäst!

Av Louise - 12 juli 2011 11:29

 

Jag har fallit tillbaka...


Mår ni bra? Det gör jag. Solen skiner och jag åt nyss jordgubbar till frulle. Mina föräldrar åkte nyss iväg till landet och min syster till jobbet. Skönt! Själv tänkte jag droppa förbi Gamla Linköping då jag inte hann det igår. Sen ska jag träffa en kompis o fixa en grej. Sen ska jag ringa Jess och höra när vi ska träffas idag. Låter trevligt va? Jarrrå. Ha det bäst, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards