tastethis

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av Louise - 10 juli 2011 21:15

Tjena! Har kommit hem från jobbet och även hunnit med en middag med familjen. Jobbet gick bra, var ett tag sedan och de va trevligt att träffa arbetskamraterna. Dock inte Tilda den jäveln, hon är på festival. Nu ska jag ge mig ut tror jag. Promenad eller liknande, känner att jag behöver det. Frisk luft och få tänka lite!


Imorgon hade jag tänkt åka till Gamla Linköping och kika på när Moster & Peter kör turister med hästarna under dagen. Senare framåt kvällen kommer Jess hem, har saknat fisen lite smått! Så blir att träffa henne då.. jaaaa, what else? Ni ska få lite bilder, men orkar inte ladda upp så mycket då det tar evigheter. Finns en hel del på Facebook! 

 

Solnedgång i Oia, hur vackert som helst!

Vi hyrde en Mini Cooper en dag och utforskade Santorini

  Outfit en kväll  En fin Lounge Bar i Oia. Den här utsikten hade man när man låg och solade! Hehe, fick en lite större glass än vad jag förväntat mig...    

Av Louise - 10 juli 2011 11:15

Hej. Jag är hemma nu.. dock har jag in  gen lust alls att blogga. Jag ska jobba i eftermiddag, sen är jag suuupertrött också, kom hem ca kl 3 inatt. Då slocknade jag direkt. Vi hörs väl senare

Mina 3 hjärtan - Vänner, familj, kärlek ♥

Ovido - Quiz & Flashcards