tastethis

Alla inlägg den 16 juli 2011

-

Av Louise - 16 juli 2011 22:18




FRÅGESTUND!


Jag tänkte att jag har ju aldrig haft en såhär kallad frågestund, så varför inte? Fråga på nu, allt ni vill veta! Jag är inte blyg.


Har ju ingen aning om vad ni vill veta men ni kan ju till exempel fråga om: Vänner, familj, vardag, kärlek, killar, skola, kläder.. ja ni har säkert bättre fantasi än vad jag har, så just go for it!

Av Louise - 16 juli 2011 21:41



 


Förlåt Jimmy.. men I looooove cheesdoodles!!!!

Av Louise - 16 juli 2011 15:36

Sticker ut och träffar Jimmyponken, han hade tydligen "en del att berätta".. men det får bli en snabbis, måste hem och fixa maten sen! Puss


Några veckor gammal bild, med hjälmen på och allt!  

Av Louise - 16 juli 2011 15:13

Hej hej hej!


Filmen som Astrid och jag såg igår var ganska så rolig faktiskt. Bad teacher hette den ju ja. Sevärt iallafall. Efter bion gick vi hem till Astrid där André och Victor väntade. Blev en lååång natt med dessa, mycket snackande och lite busande. 


Idag vaknade (dock kändes det som om jag aldrig somnade) vi runt 11 tiden och fick frukost buffé serverat av Astrids mamma, hur gr8?! Det var jättegott. Sen gick vi upp och fixade till oss lite och alla begav sig hemåt. Jag ska laga 3 rätters till mina föräldrar ikväll förövrigt, tycker att dom förtjänar det. Sen har jag nästan inte träffat dom något den här veckan så måste ju passa på att umgås innan jag åker iväg på måndag till gbg. Ska börja förbereda lite smått inför maten nu, puss!

Föräldrar + jag i Grekland ♥

Ovido - Quiz & Flashcards