tastethis

Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Louise - 17 juli 2011 19:20

Som sagt, det här med frågestund är ju nytt för mig. Men jag tycker att det är superkul!!! Vill bara svara på alla frågor direkt. I och för sig råkade jag göra det först, men tog bort det lika snabbt. Men nu är frågan.. Ska jag vänta med att svara tills jag kommer hem? För isåfall blir det ju liksom typ på torsdag. Det är ju nästan en hel vecka. Ääh well, får se hur jag gör! 


Har påbörjat packningen lite, men skitit i städningen. Får ta tag i det när jag kommer hem, för nu ska jag åka till Ekholmen och köpa godis att ladda med inför resan imorgon och träffa Maggan. Puss!


Maggan o jag vid Berlin muren under vår konfirmationsresa ♥  

Av Louise - 17 juli 2011 15:57

Hej på er! 


Mår inte bra idag alltså. Är supertrött (tror att det kan bero på igårnatt då jag inte sov ett skit) och har ont i halsen. Sov typ till klockan 2. Fram och tillbaka, i mellan mina föräldrars tappra försök att väcka mig alltså. Nu är jag uppe och sitter här och kallsvettas. Mina föräldrar tjatar om att jag ska börja packa och städa.. men fan heller, har absolut inte lust. Sätter på någon bra film och lägger mig i sängen med mina ostbågar istället!


Ps. Har kommit in en del frågor till frågestunden, såg att några var smarta nog att använda frågerutan till höger här.. det hade inte ens jag tänkt på. Men go for it!♥

Bjuder på en gammal bild!  

Ovido - Quiz & Flashcards