tastethis

Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Louise - 23 juli 2011 18:03

Hej.


Jag vet att jag suger på att blogga. Är ju inte hemma så jättemycket! Kom hem i förrgårkväll och sen dess har allting bara rullat på non-stop, jag hinner inte ens stanna upp och tänka. Fast jag gillar det så. Det är så himla jag, att bara köra, bara va. Men då blir ju bloggen lite lidande.


Igår hade vi iallafall en rolig kväll hemma hos Fredrika. De var jag, Fredrika, Malin, Alexandra, Jessica och Maja och några snubbar. Blev lite väl sent och jag somnade in brevid Jesper typ klockan 5? Vaknade klockan 8 av att han snarkade som en jävla gris, då släpade jag mig vidare till soffan och somnade om. Skapligt sega vaknade vi klockan 10. Då blev det lite städning och beställde pizza, finns inget bättre till brunch. Under dagen har vi chillat, kollat på film, badat (inte jag som sagt) och jag har även hunnit med en vurpa på moppen. Aj aj aj säger jag bara!!! Dum dum är jag.


Nu har jag duschat och tänkte packa upp min väska från Gothia, kan ju faktiskt behövas. Efter det kanske jag ska börja fixa lite med maten. Senare blir det att hänga med Jess, Fedde, Maja, Jeppe, John och kanske någon mer. Vi får se. 


Nu vet ni vad jag gör.. alltså typ. Om jag bara kunde skriva ut precis ALLT i den här bloggen, ni skulle typ dö. Allvarligt. Jag gör så sjuka grejer osv.. men det får bara mina närmsta höra, hihi! Men seriöst, fan vad rolig blogg det skulle vara. 


Jag och Jesper igårkväll. ♥  

Av Louise - 23 juli 2011 15:34

Hej på er. Dålig uppdatering jag vet, men jag hänger med mina älskade vänner och bara tar de lugnt. Nu är vi och badar i slussen... Inte jag dock. Igår hade vi en mycket trevlig kväll hemma hos Fredrika med lite för mycket folk haha. Vi hörs nästa gång jag är hemma. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards