tastethis

Alla inlägg den 25 juli 2011

Av Louise - 25 juli 2011 14:41

Åkte nyss och mötte upp Jess, Maja & Jeppe! Mycket mysiga människor. Ska bara städa mitt rum nu som jag lovat och sedan blir det att dra tillbaka till Maja. Blir en härlig myskväll där, eller blir det fest? Vi får helt enkelt se, men cp tjejerna har inte sovit något inatt så dom är nog inte så pepp på det sistnämnda. Ha det!


Bild från Götet, puss alla fina läsare! 

Av Louise - 25 juli 2011 14:15



Detta är min nuvarande bakgrundsbild på datorn... vad säger ni om det? Hihi ååååh så jävla snygga. Mums!  

Av Louise - 25 juli 2011 12:36

Godmorgon! Jag har nyss stigit upp ur sängen. Lite sent sådär kan man tycka, hehe. Planerna för dagen är heeelt oklara. Men det är sådant som dyker upp. Måste iallafall packa upp väskan från Gothia.. har inte hunnit göra det än. 


Förövrigt så blåser det något idiotiskt ute och jag gillar det inte!! Måste städa nu. Måste. (Kommer inte göra det ändå, bara så ni vet liksom..) Men vi får höras senare, pussar

Woho, kul tjej! Bilden är tagen i Göteborg  

Av Louise - 25 juli 2011 01:11

Hej.. sitter en illamående tjej här i pyjamas och försöker svälja spyan. Vet inte vad det är, kanske blandningen av för mycket mat, popcorn & snacks, men jag mår iallafall väldigt illa. Spyr snart. Helt seriöst. Ska lägga mig i sängen och fortsätta svälja och dricka vatten! 


Sista Harry Potter var förövrigt en grymt bra film. Rysningar alltså. Sen att Jess och jag hade privatvisning (ensamma i biosalongen) var ju inte helt fel heller. Blev hämtade av pappsi och vi lämnade av J hos Maja. Nu ska jag se något avsnitt av PLL och sedan sova. Ha det bäst, puss!


Jag med vårt käk. Åt inga popcorn.. bra jobbat där! Fina lilla Jessica!Mums.. J i dom alldeles för fina 3D glasögonen. Skrev jag det förresten? Att vi såg 3D? Ah, inte för att det är alltför många effekter men, hehe. Jag & J satt och försökte ta på grejerna som kom emot oss - mogna tjejer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards