tastethis

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av Louise - 15 juli 2011 19:15

Tjena dudes! 


Har haft en riktig slapp dag idag. Kunde behövas med tanke på att mitt huvud har dunkat och min hals inte riktigt varit på min sida. Dock har jag hunnit med en runda på stan och införskaffat mig ett par nya jeans! Behövdes verkligen. Dom sitter på just nu och jag ska ge mig iväg till stan. Ska möta upp Astrid, ta något att äta och sen se på bio! Blir supermysigt. Kramar


Bjuder på en bild på en donkey och jag på Santorini!

Av Louise - 15 juli 2011 18:17

Du får en trevlig dag även om du är på väg in i en period som lätt färgas av missförstånd och smågräl med vänner. Egentligen är du osäker när det gäller kärlek och relationer, och du litar inte hundraprocentigt på någon. Spara på krafterna på jobbet, låt dig absolut inte påverkas, vare sig i ekonomiska eller känslomässiga sammanhang. En oväntad räkning kan dyka upp idag. Peter de Vries -Alla avskyr mig för att jag är så allmänt omtyckt..

Ibland är det läskigt hur väl sånt här kan stämma.




 

Av Louise - 15 juli 2011 12:16

Hej! 


Igår hamnade vi på någon slags fest jag & Jess, men det typ sög. Och vädret var ännu värre. Kom hem ganska tidigt vilket var grymt skönt, att kunna sova! Sov länge idag också som ni kanske märker, åt nyss frulle. 


Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på under dagen. Men ikväll ska jag iallafall gå på bio med Astrid. (Nej vi ska inte se Harry Potter. Jag skulle vilja det, men Astrid är inget HP-fan så.. fan). Nu orkar jag inte skriva mer, mina lösnaglar liksom gör det hela liiiite jobbigare. Ha deeet! Puss

Bara för att jag saknar Santorini något enormt ♥

Av Louise - 15 juli 2011 00:43

Den enda du kan lita på i livet är dig själv.


Om ens det

Ovido - Quiz & Flashcards