tastethis

Alla inlägg den 18 juli 2011

Av Louise - 18 juli 2011 16:12

Hejsan! Vi har precis kommit fram till hotellet här i Göteborg och det är jättefint. Vi ska fixa oss lite nu sen drar vi ut och äter och efter det ska vi kolla på svenska damlaget.. Senare drar vi vidare till invigningen. Blir säkert awesome. Astrid går runt ochsvärjust nu samtidigt som hon just har strukit sina kläder... Helt normal brud osv. Men ni får ha det så bra så får vi se börjat uppdaterar igen. Ps. Vi har med oss Astrids iPad hit, så det är på det sättet som jag kommer kunna uppdatera lite.

Av Louise - 18 juli 2011 00:09

Hey! Blev en roligare kväll än väntat. Åkte ju och mötte Maggan, sen träffa vi Jesper. Var hemma en sväng och åt också, sen tillbaka till Jeppe o Maggan. Där var även Ellen och Maja.. vi drog till en lekpark och lekte. När jag tröttnat på dom (haha ne, tröttnade aldrig) så drog jag och mötte upp Jocke, Erik och Elliot. Prata lite med dom osv.. härliga dudes. 


Nu håller jag på att packa det sista inför imorgon då det bär av till Göteborg och Gothia! Jag är jättepepp faktiskt. Har massor godis inför tåget och har packat typ 20 tröjor, kommer bara använda hälften men det är alltid bra att ha. Haha, nej förfan men jag kan bara inte välja bland mina kläder, det går inte.


Ni som läst bloggen flitigt ett tag vet ju att jag har drogat 90210 på senaste tiden, men nu har jag tittat klart på tredje säsongen och om jag minns rätt så kommer fjärde inte förrän i höst på tv eller något? Har iallafall påbörjat en ny serie, Pretty Little Liars. Det är också awesome! Så ska se några avsnitt av det nu. Försöka somna tidigare än vanligt också, lycka till Louise...


Ha det bäst den här veckan nu! Blir förmodligen ingen uppdatering då jag inte tar med mig någon dator. Pussar, glöm inte frågestunden ;)


Bild på maggan o jag. Pratade nyss i telefon med henne, hon är på donken och käkar cheese, fett avis på henne. Haha normal tjeja!  

Ovido - Quiz & Flashcards