tastethis

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Louise - 5 juli 2011 17:13


Fick idag hora att varat hotell har storsta poolen pa on. Hahaha, visst den e vel typ 20 x 10 m, men det e ju liksom inget jemfort med hotellen jag bott pa innan. Men dom e vel inte sa mycket for pool ner dom har ett helt fint hav precis brevid. (Som forovrigt e awesome) 

Av Louise - 5 juli 2011 17:00

Tjena! Sitter i lobbyn pa hotellet her pa Santorini. Klockan e straxt efter 6 och jag har precis duschat. Blev att dra in tidigt fran solen idag, da jag har brent mitt ansikte nagot forjevligt. Det svider och har sig! Annars e det bra. Men aj aj aj.. kommer inte bli mycket sovande inatt kanner jag!


Imorgon har vi hyrt en bil, en Mini Cooper och med hjelp av den ska vi aka omkring och utforska on. Ska bland annat till Red Beach (en fin strand med roda klippor), sen ska vi till "huvudstaven" Fira, der vill vi aka asna (donkey). Haha, dom har sa att man kan gora det der, skulle vara kul att prova pa. Sen ska vi even till Oia, staden som e beromd for sin soldnedgong. Det ska bli spennande att se. So lite turistande imoorgon alltsa. 


Nu ska jag springa upp till mitt o syrrans rum for lite fix och mysig fordrink. Tror jag horde nagot om att vi skulle spela kort ocksa, mysigt. Vid halv 8 ska vi mota upp mamma och pappa for lite kek, tror det blir italienskt ikvell.


Puss & kram alla fina ♥

Ovido - Quiz & Flashcards