tastethis

Alla inlägg under juni 2011

Av Louise - 24 juni 2011 00:44

Nu väntar min underbara säng på mig. Finns inget bättre än att krypa ner i sin egna sköna mjuka säng när man är trött alltså. Hoppas ni får en fin midsommar imorgon! Jag ska fira med mina släktingar och det blir dans, lekar och god mat. Klassisk midsommar, det går inte att ändra på. Godnatt alla fina!


Ps. Har äntligen fixat en header, efter sisådär 1 månad. Hehe.


Bild från förra midsommar

*

Av Louise - 23 juni 2011 23:29

- Mig själv

Namn: Louise Ellinor Ericson
När fyller du år - 22 Maj
Några piercingar? - Bara hål i öronen
Vad har du på dig just nu? - Kläder 
Vilken årstid är bäst? - Sommar sommar sommar!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig: Vakna upp utvilad i min egen säng
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är mig själv, no matter what
Vad är du bra på? - Hjälpa mina vänner when they need me ♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - SJÄLV med stora bokstäver

- Dina vänner
Vem vet allt om dig?: Alla vet det mesta.. men ingen vet allt!
Vem är den roligaste av dina vänner?: Astrid, hon är clown
Vem är snyggast av dina vänner?: Alla är sjukt snygga
Vem är mest partyprisse?: Hmm.. 
Vem är den du helst har filmkväll med?: Någon som håller käften
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Ingen är ond.. hehe
- Din familj
Vem står dig närmast?: Syrran
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?: Jao!
Vem är farligast i din familj?: Hehe jag
Vem ser roligast ut i din familj?: Haha måste nog säga pappa
Vem är coolast?: Jag. Sorgligt men sant
Har ni något husdjur?: Ja, en kanin
Mest gemensamt med?: Pappa
Roligaste kvällen med familjen?: När vi är på semester och alla är glada
Hur länge sen var det du träffa din morsa?: 10 min
Hur länge sen var det du träffa din farsa?: 10 min
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?: 17 tror jag

- Din dag
Vad har du gjort?: Moppekurs, kört moppe, träffat Jimmy, Fedde, Amanda & Alex
Vad ska du göra ?: Titta på 90210 och sova
Har du gjort något dåligt idag?: HEHE kört olagligt
Har du duschat idag?: Nope
Är du trött nu?: Nej, jag dricker Cola :D
Går du i skolan?: Nej för jag har sommarlov
Har du varit i skolan idag?: Nej

- Annat
Hur mår du just nu?: Skitbra
Har du piercat dig?: Jaja
Är du hungrig nu?: Nej, men jag funderar på att hämta mer jordnötsringar
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook och bloggplatsen

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast?: Syrran
Vem ringde du senast?: Fredrika
Vem sms:a till dig senast?: Fredrika
Vem sms:a du till senast?: Alex

- Musik
Lyssnar du på musik just nu?: Nej, då väcker jag päronen
Vem är din favoritartist?: Avril Lavigne 
Gillar du punk?: Nej inte speciellt mycket

- Kläder
Har du fler än 4 linnen?: Självfallet
Har du fler än 3 jeans?: Ja
Har du fler än 5 tröjor?: - JAA

- Smink och hår
Använder du mascara?: Ja
Använder du wax?: Nej
Använder du ögonskugga?: När jag har tid och känner för de
Använder du kajal?: Inte till vardags
Använder du hårspray?: Bara till speciella frisyrer
Använder du deodorant?: Haha nej jag går runt och luktar illa?
Använder du skinspray?: Wtf är de?
Använder du parfym?: Yes
Använder du läppglans/läppstift?: Ibland
Använder du brunkräm?: Nej
Använder du rouge?: Ja. Eller på sommaren blir det mest solpuder!
Uppsatt hår eller hängande?: Både och, beroende på hårdagen..
Plattar/lockar du håret varje dag?: Nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat?: Absolut inte

Kärlek
Är du singel: Ohyes!
Är du kär just nu?: Kan inte riktigt svara på det..
Har du kysst någon idag?: Inte idag nej!
Har du ett förhållande?: Nej
Är du romantisk?: När jag känner för det, så ja 
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän?: Haha, hela tiden när jag var liten
Vill du vara singel eller ha ett förhållande?: Beror helt på. Trivs helt ok med båda!
Har du varit tillsammans med två samtidigt?: När jag var liten, ja
Vem sov du senast bredvid?: Oj.. brevid någon kärring på bussen idag
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med?: Självklart! Nej
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän?: Nope, I'm fine
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?: Aldrig i hela mitt liv
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Mja.. inte kärlek
Hur många har du varit kär i: Oj.. riktigt kär? 1. Förälskad? Typ ett tjugotal!
Av Louise - 23 juni 2011 23:22

Hej på er! Jag veeet att uppdateringen suger, men jag lovar att bättra mig. Varit en mycket rolig dag! Som ni vet så klarade jag moppeprovet, vilket kändes awesome. Sen drog pappa och jag till garaget och meckade lite med moppen, sen drog jag ut och körde. Körde överallt hihi! Kom hem, fixade mig och drog och träffade Jimmy. Blev en kortis, men vi hann catcha upp lite. Sen hem och äta!


Efter maten drog jag till Hackefors och träffade Fredrika, Amanda och Alex. Vi drog ut och körde lite moppe, chillade och hade det allmänt trevligt. Kommer inte träffa Fredrika på nästan en månad (!!!!!) så jag kommer dö. Typ. (Ha det bäst gumman). Vi körde nästan slut på bensinen, då kommer räddarn Alex med en dunk, så nu har jag full tank. Om jag ska köra imorn? OHJA! Nu ska jag se något avsnitt av 90210, sen sova. Vet ni vad? Imorgon är det midsommar! Puss

Jag och min fina vän Alex!

Av Louise - 23 juni 2011 14:46

Åh jag klarade moppeprovet!!! Yesbox. Så i eftermiddag vill jag ut och brumma med min pärla. Saknas bara lite smågrejor som kedjelås, handskar och förarbeviset... HEHE. Men det skiter jag fullständigt i. Får förarbeviset i början på nästa vecka! Puss

Av Louise - 22 juni 2011 20:57

Vet att jag uppdaterar jättedåligt idag men jag har varken orken eller inspirationen.. ligger iallafall och kollar på 90210. Ha det bäst! 


Jag saknar din närhet

Bild från förra veckan

Av Louise - 22 juni 2011 15:23

Hej! Idag är jag suuupertrött. Var ett mirakel att jag kom upp från sängen imorse.. mopedkurs och så, sen var jag på banken. Först springa till Nordea i regnet, bara för att få höra att jag skulle gå till Handelsbanken. Fixat allt som behövdes iallafall. Fint att jag sprang runt inne på banken i mjukisbrallor! Fick lite blickar. Nu har jag lagat mat och ska städa/nörda 90210! Hihi. Puss


Blev lite kreativ igårkväll när jag inte kunde sova. Bilden är fotad av mig förra sommaren och redigerade den gjorde jag igårkväll. Fint tycker jag!

Av Louise - 22 juni 2011 01:31

Så frustrerande det är att inte kunna sova alltså. Har kollat på flera avsnitt av 90210 (är inne på andra säsongen redan, hjälp?) legat i sängen och pratat med random nattugglor på fb. Nu vet jag inte vad jag ska göra.


Kan berätta lite om min dag kanske? Kom ju till Johanna ungefär vid 3 och då gick vi hem till Simon. Körde lite tv-spel, snackade och tog det lugnt. Sen kom Stoffe och då drog vi till Ekholmen, käkade lite. Sen tillbaka hem till Simon, tills han dissade oss för att dra på fest. Mmm.. då gick vi hem till Stoffe, chillade där ett tag. Sen drog vi till slussen och satt ett tag. Lovade pappa att vara hemma skapligt, vilket jag också var! Duktig chey.


Imorgon är det mopedkurs, (kommer försova mig, for sure) och efter det ska jag fixa lite ärenden på banken och köpa lite smågrejer. Sen måste jag nog hem och städa mitt rum. Det börjar bli äckligt!! Nu vet ni. Många pussar! 

F U

Av Louise - 21 juni 2011 22:17

"Jag stänger av telefonen. Stänger av mitt liv. Lägger mig i min grotta och drömmer om finare tider" Hejdå!

 

Ovido - Quiz & Flashcards