tastethis

Alla inlägg under juni 2011

Av Louise - 10 juni 2011 10:30

På senaste tiden har jag mest umgåtts med killar... for a reason. Det är inte många tjejer i min ålder som jag pallar med!! Jag brukar få höra att jag är lite av en "tomboy", killtjej alltså, av mina killkompisar. Eller att jag är lätt att umgås med. Jag tycker det är 1000 gånger roligare och lättare att umgås med killar, har faktiskt mycket mer gemensamt med killar. Speciellt några fina killar i min klass, är så glad att jag har dom, vet inte vad jag skulle göra utan dom ♥


Ikväll ska jag ut och äta med Gustaf, Hannes & Jonas. Gurra och Hannes har skolavslutning idag och dom kände att alla deras kompisar skulle festa, men dom hade ingen lust, så då tänkte dom dra ut och käka istället och frågade om vi ville hänga på liksom. Det är också trevliga grabbar! Haha sen kanske jag ska träffa Alex i helgen också. Eller kanske ska till Tinnis med killarna i klassen. You see... boys boys boys, I like 'em. 

I'm always up-side down.

Av Louise - 9 juni 2011 23:07

Tja! Ringde några killar i klassen och vi bestämde för att åka och käka pizza tillsammans. Så jag, Richard, Hampus, Victor och Henke drog och åt det i Johannelund. Sen åkte vi till Johannelundsbadet och hänge lite, "övningskörde" lite, som min kära vän Hampus kallar det hihi. Alltså körde jag lite moppe.. olagligt. Men under kontroll ;) Sedan blev det Donken också, för Victor ville inte ha pizza. Kom precis hem nyss. Sitter här och myser i min OnePiece, (vill bo i den). Ska nog se en film och sedan sova. Gr8! Puss.

 Victor, jag och Henke ♥

Av Louise - 9 juni 2011 16:03

Vad ska ni göra på skolavslutningen? Själv har jag tvekat lite fram och tillbaka, (borde jag hänga med klassen eller bara göra det jag känner för osv) men nu har jag bestämt mig. Ska först på tjejmiddag hemma hos Fredrika med några fler fina brudar, sen drar vi vidare på fest. Blir nog en trevlig kväll! Tycker lite synd om mina föräldrar som jobbar dagen efter, dessutom är det pappas födelsedag dagen efter. Stackarn.. 

 Här har ni en bild från förra året. Då spenderade jag avslutningen med Nicole!

Av Louise - 9 juni 2011 15:08

Hej! Hur mår ni? Själv mår jag kalasbra. Kom hem från skolan ett tag, helt jävla genomsvettig efter att ha suttit i aulan i massor timmar. Men Årets Munk gick bra för min del, dock vann vi inte, men det hade jag inte förväntat mig. Juryn var dålig och jag tyckte inte att det bästa bidraget vann, men så kan det va.


Vet inte riktigt vad jag ska göra idag.. har fått hem mitt bankkort, så jag är lite sugen på att inviga det! Men jag får se. Puss!

 

Av Louise - 8 juni 2011 22:22

Ikväll har jag spelat teater för föräldrar, familjer osv.. det gick relativt bra, tappade bara bort mig på en replik och det var nog nästan ingen som märkte. Annars gick det bra! Kör imorgon också, för hela skolan.. oh herrejösses.


Men visst, jag har väl lite scenskräck (svettas, hjärtat bankar, knänen viker sig..) men ändå så tycker jag att det är jävligt kul att bjuda på sig själv. För hur kul skulle livet vara om alla skulle vara tysta, stela och tråkiga? Nej, ska jag göra något, så kör jag hellre fullt ut! Vilket jag gjorde ikväll. Hoppas folk uppskattade det! Nu sitter jag här i min OnePiece (grymt skön, ni får en bild någon dag) och ska snart hoppa in i duschen. Sen ska jag sova och ladda inför imorgon. Kram på er! ♥

IIdag fick mina glasögon vara med. Det är inte ofta det händer.. dock är den här bilden typ mer än 1 år gammal! Hehe

Av Louise - 8 juni 2011 17:05

Hej på er! Skola idag, mycket slappt. På eftermiddagen stannade jag kvar och gjorde klart min OnePiece! Svart och snygg, passande till sommaren.. haha nej men den blev jättebra! Sedan mötte jag upp Johanna, Fredrika, Malin och Amanda på bussen. Gick på stan en sväng, skulle kollat på NickySthlm (dancebattle o grejer) men jag va tvungen att dra. Jag och Fedde hann iallafall med en glass på bosses! Love. Fina tjejorna kommer och kollar på mig ikväll också, teater. Ska fixa mig nu, locka håret o lite. Puss! 


 Bild på mig och Fredrika från Tyskland ♥

Av Louise - 7 juni 2011 22:07

För dom som inte vet är Årets Munk en heldag vi har med skolan då varje klass har arrangerat en teater på 5-10 minuter. Vi ska ha Romeo & Julia på rim. + lite dans.


Min kompis Carolina skulle ha spelat Julia. Idag var hon sjuk. Jag var reserv. Trodde verkligen aldrig att detta skulle hända, men jo, nu jävlar ska jag spela Julia. Det är imorgon!!!! Hur ska jag kunna lära mig alla repliker? Kill-me.

Av Louise - 7 juni 2011 21:51

Hej på er! Blev jobb idag, sen drog jag hem till Johanna och mötte upp henne, Fredrika och Malin. Vi drog ut med hunden, sen åkte vi in till stan. Käkade kebab, sen åkte vi till vattenfestivalen. Lämnade in väskor och allt, och efter 10 minuter på vattenkrigsområdet var man genomblöt! Helt jävla sjukt. Haha, men det var kul. Efter ett tag kom Jonas och hängde med mig också. Vi gjorde lite allt möjligt, fick dels prata lite med Jessica, Rodney och Christian från Big Brother. Cooooolt.. alla var kändiskåta liksom. Haha, sen någon gång vid 6 drog tjejerna hem och då satt jag och Jonas i rese och bara snacka i några timmar, medan regnet och åskan pågick för fullt. Lite läskigt sådär! 


 

Jag, BB-Jessica och Fredrika :)

Ovido - Quiz & Flashcards