tastethis

Alla inlägg under juni 2011

-

Av Louise - 6 juni 2011 23:50

Did I not I tell you, that I'm not like?
That girl, the one who gives it all away..

Av Louise - 6 juni 2011 23:14

Hej! Efter maten, (som innehöll jordgubbar, svenska!!!) drog jag och mötte upp Hannes & Gurra i Ekh. Vi köpte lite glass och vandrade hem till Hannes. Träffade hans nya familjemedlem, liten lurvig sak som skulle slicka överallt. Men hon var söt! Vi kollade lite mopeder åt mig, ingen framgång. Lyssnade på musik, snackade och hade det gött. Kom hem nyss och nu så väntar sängen, om det nu går att sova i den här värmen.. 


Imorgon ska jag först till skolan för 1 lektion, sen ska jag jobba vid halv 10. Det är skolföreställing i Gamla Linköping och jag har lovat att ställa upp trots skola. Vi gör ändå inget vettigt.. sen är det ju stort vattenkrig i kungsträdgården, så ska dra dit med Johanna & Malin. Trevligt! Ha det bra, puss

 Bjussar pågamla bilder osv

Av Louise - 6 juni 2011 16:41

Gud vad jag älskar detta väder. Har bara legat i solen och stekt. Bloggar mer någon annan gång. 


But I never meant to hurt you, I know it's time that I learnt to
Treat the people I love like I wanna be loved


 

Av Louise - 5 juni 2011 23:34

Hej på er. Igår var det ju jobb för full rulle, 10 timmar non-stop. Det var riktigt jävla jobbigt, vi hann knappt käka lunch! Sen åkte jag till landet på kvällen och umgicks med familjen + kompisarna Anna & Ebba från Sthlm. Det var mysigt!


Idag var jag riktigt trött, då jag och syrran låg uppe och snackade till typ 3. Vaknade typ vid 11 och vid 13 var det dags att åka in till Linköping för jobb. Var relativt lugnt på jobbet, kul att reta min kompis som varit på festival och var extremt bakis haha! 


Efter jobbet drog jag hem och då kom också Jonas. Jag beställde pizza då resten av familjen var på landet och jag orkade inte laga mat. Så kom den och jag käkade, sen har Jonas och jag kollat på Big Brother finalen och lite sånt.. han åkte precis hem. Snart ska jag väl sova.. vet inte vad som händer imorgon än. Hoppas på fint väder. Ha det jättebra. Puss! ♥

 Saknart!!! Egypten 

Av Louise - 3 juni 2011 22:01

Packar just nu tills imorgon, ska till landet efter jobbet. Det klarar jag av, en natt! Haha, annars då? Jo, det var mycket trevligt hos kusin, men fyhelvete vad myggor. Jag är tveksam på om jag kommer kunna sova inatt! Får se hur det går. Har bokat moppe kursen och siktat in mig på en moppe som jag vill ha. Moppekursen är första sommarlovsveckan så det blir perfekt! Nu måste jag fortsätta med packandet. Puss och hej!


 Egypten 2010. Såhär kommer jag ligga om mindre än en månad!! ÅÅÅH  ♥

Av Louise - 3 juni 2011 16:52

Var på banken imorse, nästa vecka kommer mitt bankkort. Sen har jag legat i solen hela dagen, fyfan vad gött! Nu ska jag duscha sen blir det att åka till kusin som fyller 25 år. Hoppas ni haft en fin sommardag! ♥


Bild från förra sommaren, åååh soool!!!

Av Louise - 2 juni 2011 21:10

Hej på er! Har precis käkat god mat med familjen. Vi gjorde "enchiladas" med taco köttfärs och ost i. Pappa gjorde även en god ostsås som vi hade på. Det var så gryyymt gott - men mäktigt. Så nu är jag proppmätt. Skulle egentligen åkt till landet idag, men så blev det inte. Skulle egentligen träffat Alex ikväll, men det orkade jag inte. Såååå jag ska bara sitta här och ta det lugnt helt enkelt!


Imorgon så ska jag först till banken med mamma & pappa och fixa bankkort till mig. Känner mig lite efter... men iallafall, det ska bli skönt! Har även nu fått mitt barnbidrag, så nu är kassan återställd som den var efter min födelsedag, hehe. 


Fick min första fästing idag förresten. Låg ju i trädgårdsföreningen på en filt och solade i några timmar med Emma, så det var väl inte så jättekonstigt egentligen. Men fyfan! Tur att jag hittade honom nu, för det var inte så svårt att plocka bort den. Puss, vi hörs imorgon

 Misss this ♥

Av Louise - 2 juni 2011 17:06

Du har förändrats så mycket, jag vet knappt vem du är.

Vart tog den personen vägen, som alltid fanns där?


Jag tror du vet vem du är, behöver inte säga namnet. 

Du förlorade min tillit när du släppte min hand.


Du har inte sagt förlåt, så jag kan inte ta emot det.

Och all skit som jag fått ta, du är fan inte värd de.

Ovido - Quiz & Flashcards