tastethis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 5 augusti 2011 14:52

                    

Hej på er. Ligger i soffan och tar lite roliga bilder med webkameran, som ni ser.. haha. Skitkul! Har nyss lagat mat och nu ser jag på tv. Lite senare ska jag träffa Magda och kanske några killar. Blir säkert bra.

Puss! 










Av Louise - 5 augusti 2011 11:34

Godmorgon. Just nu mår jag inte så jättebra. Har jätteont i magen! Vaknade så och det är verkligen inte roligt. Duschade nyss och nu ska jag äta för att se om det blir bättre. Om en halvtimme ska jag röra mig in mot stan för att fixa lite... mm. 


Vi får höras när jag mår bättre. Ciao!

Bild från igår på Filippa, Magda, Mig och Jess ♥  

Av Louise - 4 augusti 2011 19:22

Tju läään! Händer?


Själv kom jag nyss hem från jobbet, det rullade på bra. Tillsammans med min boss Tilda är allt möjligt ♥ Haha nejdå. Fick skjuts hem av pärlan också, sen kom jag på att jag bett Jess vänta på mig i stan, men de va lugnt. Ikväll ska jag hänga med Jess, Magda och Filippa. Får se vad vi hittar på! 


Det stinker gödsel i mitt rum. Mums. Eller? 

   Gammal bild på mig och Pette, fifan! Hon åkte till Skåne idag, är tillbaka på måndag. Kommer sakna pluttisen!

Av Louise - 4 augusti 2011 00:05

Godafton.


Jag har haft en gr8 dag tillsammans med mina bästa. Vid lunch då kom Jesper, Jessica & Fredrika hit. Vi satt ute i skuggan och käkade och snackade om allt och inget. Lite senare drog jag och Jess iväg till Skänninge med pappa, hämtade även upp mamma påvägen. Gick på Skänninge Marknad i några timmar, köpte baconchips som jag ska käka nu. Mums.


Efter Skänninge stack jag och Jess ut och mötte upp Fredrika + några himla bra boys också. Kom precis hem och tänkte dra på en film eller liknande. Låter underbart enligt mig. Imorgon ska jag till stan en sväng med Jessica och sedan ska jag jobba. Blir nog bra. Kvällen är ännu oplanerad! Hejdå


Du är för bra J ♥ 

Av Louise - 3 augusti 2011 13:03

Godmorgon! Eller...


Jag kom precis hem och efter en dusch så mår jag lite bättre! Ska snart fixa lite käk så är jag på topp sen igen. Blev en jävla rolig kväll igår alltså.. haha. Det gillar jag! Dock har jag sovit trångt och varmt och inte något vidare mycket. Sen har jag cyklat hem!!! Herregud. Jag som hatar att cykla. 


Ska väl möta upp J & F efter käket och vi ska nog dra oss mot slussen eller något för att bada. Det gillar vi! Idag är det skänninge marknad också, där skulle jag gärna varit, men icke sa nicke, så blev det inte. Imorgon ska jag jobba så de blir inget då heller. Ni får ha det så bra, vi hörs väl. Puss


Bild från Grekland. Ungefär såhär känner jag mig nu. Lite halvflummig.  

Av Louise - 2 augusti 2011 14:14

   

Ett gäng fina bilder på mig och min klubba, enjoy... (i brist på annat)  

Av Louise - 2 augusti 2011 14:07

 

Hej där! 

Är hemma en snabbis nu för att hämta badkläder och diverse saker, blir att dra till slussen och ha det mysigt i detta undebrara väder. Pizzan var förresten underbart god och vi fick klubbor med! Söta flickor ska alltid ha klubba.


Igårkväll slutade det med att vi hamnade på fest hemma hos Jocke! Var mycket roligt och jag träffade även lite nytt folk, det är alltid supernice. Jag var hemma tidigt, runt 12 någon gång. Medan Jess och Fedde somnade typ kl 5 imorse och ringer och väcker MIG? Det går liksom inte ihop sig.


Btw. Jag såg nyss världens största gräshoppa i mitt uterum. Random.


PUSS!

Av Louise - 2 augusti 2011 12:27

Drar och käkar pizza till frukost med två av mina favvos! Underbart. Puss

 

Ovido - Quiz & Flashcards