tastethis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 10 augusti 2011 18:50

     Hej på er. Nu ska jag fixa mig för att sedan dra mig till Jess och möta upp några tjejer som är alltför bra. Hehe. Har bara legat i sängen hela dagen, vilket har varit förjävla skönt alltså.. vi får höras imorgon, för nu ska jag gå. Puss!

Mat

Av Louise - 10 augusti 2011 14:02

    Jag bara älskart! Det här är vad jag har ätit dom senaste 3 dagarna. Bacon + nudlar med biffsmak. Idag blir det också twix till efterrätt och cider att dricka. Mums mums mums. Nyttigt? Nej inte direkt. Men who cares. Ska äta nu och kolla GG. Pussar till er alla!

Av Louise - 9 augusti 2011 19:24

Om ni bara visste vad jag skrev i det förra inlägget! Hihihi.


Ni får den tråkiga versionen här då: Jag ska äta nu. Sen träffa Jess och Maja. Blir säkert lugnt och fint. Hehe. Vi hörs. Puss


En bild från min tidigare depp period.. det syns knappt att det är jag, eller?   

Av Louise - 9 augusti 2011 19:17
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  

-

Av Louise - 9 augusti 2011 18:15

Vägrar va som dom som aldrig står upp för nånting

- Min attityd, min moral 
- Mitt liv, mina val 

Du ska aldrig tryckas ner, för vem du än är.
Du ska aldrig ryckas med, för o kasta samma sten.
 

Av Louise - 9 augusti 2011 11:36

Hej! 


Läste nyss min kära vän Jess blogg, och det visade sig att våran dag ser ganska lika ut. Hon skrev att hon låter några avsnitt av Gossip Girl stå för underhållningen och lagar lite käk till det, vilket är exakt vad jag tänkt göra. Iallafall några timmar. Senare ska jag kanske träffa Astrid och bara ta det lugnt, hon är en saknad prick! 


På tal om något helt annat, så är min framtid i höst väldigt oklar. Även dom närmaste veckorna är oklara. Ska på ett möte på torsdag eller fredag för att bestämma om det. Kommer nog förändra en hel del!


Ha det bra, puss

 

Av Louise - 8 augusti 2011 22:07

Hej hej. Sitter hemma hos Maja tillsammans med henne, Magda och Jess. Vi sitter och snackar om allt som har hänt sen vi träffades sist, hehe! Det är väldigt mycket faktiskt. Vet inte riktigt vad som händer nu, men jag ska hem tidigt idag, trött... hehe. Vi hörs, puss

Av Louise - 8 augusti 2011 12:37

Hejsan. 


Jag sitter i soffan i min morgonrock och bara chillar.. ska nog laga mat snart. Vaknade typ för en halvtimme sedan och sen dess har jag bara legat i sängen. Min syster ska snart åka hemifrån, vilket innebär att jag lär ha huset för mig själv. Älskart! Planerna för dagen är inte riktigt klara.. kanske skulle träffa Fedde & Amanda ikväll, (två saknade bruds) men det får vi se. Än så länge ska jag bara ta det lugnt. Nu blir det bacon & nudlar till lunch, mums. Puss

 

Ansiktet hoppade vi över idag. Gårdagens smink är inte så jättecharmigt!

Ovido - Quiz & Flashcards