tastethis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 28 augusti 2011 20:31

Tjena tja jo men hej.


Har varit och solat med Jessipessi nu och även hunnit duscha + äta. Snart ska jag möta upp J igen och M. Sen ska vi kanske träffa Elliot med flera? Jag vet inte, får se helt enkelt.. Iallafall. Vi hörs nog imorgon, ha det bra! Puss.


  

I love you

Av Louise - 28 augusti 2011 17:34

Tju i stugan alltså!


Fin dag idag kan jag påstå. Åt lite nudlar & bacon till lunch (klassiker) sen ringde Jess och meddelade att hon är ungefär lika sjuk som jag. Då rullade hon in iallafall. Vi har spelat lite sims (fetttt kul!) och sett på GG. Sen har vi även gjort en svingod äpplepaj! Den åt vi tillammans med päronen som nyss kom hem från landet och syrran + hannes. Nu har J gått hem för att äta Thai mat den tjockisen. Om cirkus en timme ska vi dra och sola lite solarium, mahhhh va skönt! Sen ska jag träffa Jimmyponken lovade jag. Yesbox.


Livet leker! Imorgon är det skola igen, men vem bryr sig liksom. Jag har läxa tills imorn men jag glömde böckerna i skolan, men who cares, det löser sig. Det gör det alltid. Anyways, här kommer lite bilder från gårdagen!


   Jess och Amanda (som också va med, glömde skriva det)   Snygg och normal tjeja de där ♥   Jess & jag ♥   Amanda, Maja och Jess. (Maja & Malin tittade förbi en stund). Vi upptäckte Feddis katt med en mus i munnen.. vi trodde den var död, då får den för sig att springa iväg. Fyfan vad rädda asss!   Amanda, chockad!

Av Louise - 28 augusti 2011 11:30


Här har ni en bild på min nya höstjacka!! 


Helt kär i den är jag. Ganska stor också så att man kan ha en extra tröja under. Just nu är pälsen av, men när det börjar bli lite kallare så åker den på igen! 


Av Louise - 28 augusti 2011 09:45

Godmorgon.


Jag är skittrött och mår inte bra. Jag tror att Maggan har smittat mig. Skulle ju stannat hos lilla fiddelito igårkväll och sovit där men usch vad jag inte mådde bra. Tror jag hade feber och täppt näsa och nu har jag även ont i halsen. Åkte iallafall hem runt 1 någon gång. Skjutsade även hem Jess då. Nu ska jag nog återgå till sängen eller liknanade, mer bilder senare!


  Jessi & jag

Av Louise - 27 augusti 2011 18:02



Jag & min fina klasskamrat Amanda


Nu drar jag mig snart hem till Fredrika. Vi ska vara barnvakt åt hennes lillasyster.. Jess kommer sen också tror jag. Blir nog gr8! Bara sitta och chilla och äta lite gott, det gillar vi. Ha en bra kväll allihopa!

Puss!

Av Louise - 27 augusti 2011 17:47

Hej! Jag är hemma från landet nu. Här har ni tre usla mobilbilder som jag tänkte bjuda er på. Det har varit supermysigt med töntarna! Tjänade lite pengar idag också, när jag klippte gräset. Värt! Mer update senare! Puss


Magdalena och Jessica i bilen påväg igår



   Jess & Maggan på bryggan igårkväll    Jess imorse vid badplatsen  

Av Louise - 26 augusti 2011 07:45

Godmorgon där!


Klockan är faktiskt inte alls mycket.. börjar närma sig 8. Jag börjar halv nio dårå! Wiho. Eller? Nej. Idag är det ingen vanlig dag, för det är Elliots födelsedag!!! Stort grattis till honom. Ska säga grattis i skolan också alltså. Yep. 


Annars då? Jo, som jag berättade igår så ska jag, Magdalena och Jessica åka ut till mitt land ikväll. Men först skola till halv 4. Aah, det blir nog skitmysigt ikväll iallafall. Och imorgon så ska jag, Amanda, Magda, Jess, Johanna och Malin (kanske någon mer?) hem till Feddi och bara chilla. Gash, älskar tjejorna! Puss.


Skulle inte sitta helt fel att vara där igen.   

-

Av Louise - 25 augusti 2011 23:45

Ikväll somnar jag med ett leénde på läpparna.

Ovido - Quiz & Flashcards