tastethis

Alla inlägg under augusti 2011

Av Louise - 17 augusti 2011 14:31

Har inte hunnit berätta så mycket om Keep it Loud! Här är ungefär alla bilder som blev tagna under kvällen, eller haha typ. Bilderna har jag snott från Jess, som förmodligen har snott dom från någon annan haha! Vi träffades först hemma hos Jessica, 6 tjejer. Det var jag, Jess, Fredrika, Maja, Elin och Filippa. Där var vi ett bra tag sen hoppade alla på bussen till stan.


Jess, Filippa och Elin åkte vidare till Filippa för att fixa lite grejer. Jag, Fedde och Maja gick till Festivalen som var i full gång. Träffade massor trevligt folk! Avslutade kvällen på Mc´donalds, sen fick jag skjuts hem av Henkes pappa. Tack!


 

Fredrika, Maja, Jag, Filippa och Jessica

 

Fail bild på hög nivå. Fredrika, Maja, Jag, Jess och Filippa

 

Maja, Jag, Jess och Filippa






  Filippa och Jess

Av Louise - 16 augusti 2011 16:50

Läs min bästis blogg, www.jjesss.blogg.se

Av Louise - 16 augusti 2011 14:10

Tjooooooofan


Mötet på Ekh gick bra! Mina blivande mentorer var jättetrevliga. Nu ligger jag och Fedde i min soffa och har nyss ätit en god jävla pizza. Onlinepizza ftw! Vi kollar på lite Gossip Girl och har det allmänt bra. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på sen, men det blir säkert super i vilket fall som helst. Vi hörs, P&K


   

Fedde & Jag 

Av Louise - 16 augusti 2011 10:34

 

Godmorgon! Allt bra?


Jag ligger på min luftmadrass, (som har sjunkit ner till golvet) nyduschad och snackar med dom nyvakna brudarna. Sov helt ok inatt så nu är jag pigg och fräsch.


Om en timme ska jag befinna mig på Ekholmsskolan för att möta mina nya mentorer. Få lite information och så, det är ju där jag kommer spendera sista året på högstadiet. Känns jätteskönt och jag tror verkligen att jag kommer trivas i min nya klass. Nej nu ska jag tvinga upp brudarna och fixa lite käk. Kram

Av Louise - 15 augusti 2011 21:55

Hej på er!


Just nu sitter jag på en tjock skön luftmadrass, med täcken, kuddar, myskläder och mina två favoriter Jessica & Fredrika. Vi har spenderat hela dagen tillsammans! Vaknade upp hos Fredrika, åt massor gott och såg på film. Sen tog Fredrika och jag moppen till Ronnys och hon skrev sitt moppeprov. 


Hem hit efter lite handlande och sedan lagade vi tacos. Nu har vi pumpat luftmadrasser och ligger uppradade i mitt uterum och myser. Vi kanske ska dra ut snart eller något, det får vi se. Ska också se en film kanske! 


Vi hörs, kram


  

      

Av Louise - 14 augusti 2011 20:14

Här har det ju inte varit någon rusning iallafall.. inte hunnit med idag överhuvudtaget! Vaknade, åt och åkte till jobbet. Nu har jag kommit hem och ätit och nu sitter jag här. Var sista gången på jobbet idag, känns ganska sorgligt.. Nu ska jag åka och köpa massor gott gott och sen möta upp mina två bästisar Fredrika & Jessica. Vi får höras, puss

Jag, Jess och Maja häromdagen  

Av Louise - 13 augusti 2011 15:11

Hej! Somnade kl 5 imorse, pigg tjej. Nej. Måste åka och hämta min cykel som är hos Jesper. Jobbigt!! Men vi hörs. Ikväll så ska vi föra lite hemma hos Jess sen drar vi till festivalen, like it! Puss


   Bäst

Du

Av Louise - 13 augusti 2011 14:45
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Ovido - Quiz & Flashcards